Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

Wattpad

Av Elise - 16 juni 2014 22:44

Hej!

I brist på fantasi och ork att släpa mig till biblioteket har jag har bara skaffat ett allmänt wattpadkonto. Tanken är nu att ni kan skicka in era noveller och liknande om ni vill. Gör ni det kommer jag självklart skriva om (er) novell här på bloggen.  



Länk hittar ni här:

http://www.wattpad.com/user/polkagrisElise



Tidigare idag var jag dessutom på biblan. Eftersom jag bor mitt ute i ingenstans och eftersom bussarna inte vill gå på sommaren och eftersom min cykel vunnit pris i världens nog mest rostigaste cykel någonsin fick jag gå. Ugh. Fick dock med mig ett par bra kap hem så det gjorde inte speciellt mycket. Inlägg om det uppe inom kort.


Nu har jag gjort mig förkänt av en high five. Nice!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 19 maj 2015 18:07

Så, då var det klart. En ny blogg, ett nytt system och ett nytt inlägg Allt hittar du där: http://bokmonstret.weebly.com/ Tack för den här tiden bloggplatsen. ...

Av Elise - 17 maj 2015 16:58


Nu har det varit stilla här i ungefär 5 månader. Känns som jag svikit er och mig själv, men jag har verkligen inte haft mycket tid det senaste halvåret. Skolan och familjen har kommit i vägen och jag har helt enkelt inte hunnit. Nu är det snart som...

Av Elise - 26 december 2014 10:45


En magnifikt serie har (självklart) ett lika magnifikt slut!   Titel: De rätta Orginal titel: Specials Del: 3 av 3 Författare: Scott Westerfeld   Omslag Jag har tidigare skällt på dem fula omslagen till trilogin. Men jag ska ärligt...

Av Elise - 24 december 2014 19:36


 

Av Elise - 24 december 2014 13:08


God jul bokslukare! Idag vill jag tipsa er om bloggen Bokmarsvinet   Bloggen handlar om (surprize, surprize) om böcker. Amayah är 12 år gammal och hennes blogg är relativt ny, men hon har haft en tidigare som jag har följt. I sin blogg har Am...

Presentation


Hej! Jag heter Elise. Mina största intresse är läsning och skrivning vilket är huvudorsaken till att jag började att blogga.

Vill du veta mer om mig, eller min blogg? Klicka då på "Visa presentation"

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilken bok som blir film är du mest sugen på att gå och se?
 Boktjuven (The booktheif)
 Divergent (Divergent)
 Förr eller senare exploderar jag (The fault in our stars)
 Revolt del 1 (Hunger games Mockingjay part 1)
 Hobbit
 Den utvalde (The Giver)
 Alla!
 Någon annan
 Ingen
 Tvättbjörn?

Att veta

Vad händer nu?

Just nu läster jag Allt och lite till av Sara Dessen. 

 

Vilka böcker kommer det recension på?

*Färgen på drömmar

*De rätta

*Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvan

*Spökstaden

*Allt och lite till

*De utvalda

Vart kan vi nå dig?

http://ask.fm/bokbbloggis 

 eller skriver ni något i komentarerna eller ställer en fråga i frågerutan.

 

Vilka böker ska du läsa sen? 

Andra böker jag kan hitta på biblioteket och böcker som ni har förslagit.

 

Finns det någon bok du vill att jag ska läsa? Komentera mer än gära!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards